Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Dolny Śląsk: Trwa remont linii kolejowej 309 [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
13-11-2024
Ostatnia modyfikacja:
13-11-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Trwają prace modernizacyjne na szlaku Kłodzko – Kudowa-Zdrój na Dolnym Śląsku. To jedna z bardziej malowniczych tras w Polsce, którą PKP Polskie Linie Kolejowe postanowiły ponownie wyremontować. Jak na przełomie października i listopada postępowała ta inwestycja?

Zarządca sieci kolejowej - PKP PLK od kilku miesięcy realizuje prace na Dolnym Śląsku. Pośród nich jest linia kolejowa nr 309, gdzie zakończenie inwestycji planowane jest na grudzień tego roku.

Prace obejmują remont ok. 10 km torów, wymianę jednego rozjazdu w Kłodzku i czterech w Polanicy-Zdroju, zabezpieczenie skarp w miejscach osuwania się skał czy naprawę nawierzchni na dziewięciu przejazdach kolejowo-drogowych, m.in. w Polanicy i Starym Wielisławiu. Wiadomo, że po zakończeniu modernizacji, pociągi będą kursować z prędkością od 60 do 80 km/h, a czas przejazdu - jak tłumaczy PKP PLK - skróci się o ponad 10 minut.

Warto wspomnieć, że linia kolejowa nr 309 była już kompleksowo modernizowana w latach 2012 – 2014. Wyremontowano wówczas jedynie odcinek Duszniki-Zdrój – Kudowa-Zdrój oraz stację w Polanicy-Zdroju.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Qemetica Cargo: Jesteśmy elastyczni i efektywni

Biznes

Qemetica Cargo: Jesteśmy elastyczni i efektywni

Łukasz Malinowski 13 listopada 2024

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Infrastruktura

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Łukasz Malinowski 13 listopada 2024

PKP PLK: Nie ma rozwoju portów bez kolei

Infrastruktura

PKP PLK: Nie ma rozwoju portów bez kolei

Roman Czubiński 12 listopada 2024

Kolej Plus już 3 mld złotych droższa, a to nie koniec. Co dalej?

Infrastruktura

Pesa, Newag, Stadler, FPS, czyli miliardy na tabor kolejowy w Polsce

Tabor i technika

Kłodzko: Bez komunikacji zastępczej za TLK „Rozewie”

Pasażer

Zobacz również:

Qemetica Cargo: Jesteśmy elastyczni i efektywni

Biznes

Qemetica Cargo: Jesteśmy elastyczni i efektywni

Łukasz Malinowski 13 listopada 2024

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Infrastruktura

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Łukasz Malinowski 13 listopada 2024

PKP PLK: Nie ma rozwoju portów bez kolei

Infrastruktura

PKP PLK: Nie ma rozwoju portów bez kolei

Roman Czubiński 12 listopada 2024

Kolej Plus już 3 mld złotych droższa, a to nie koniec. Co dalej?

Infrastruktura

Pesa, Newag, Stadler, FPS, czyli miliardy na tabor kolejowy w Polsce

Tabor i technika

Kłodzko: Bez komunikacji zastępczej za TLK „Rozewie”

Pasażer

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5